Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

Ελένη Καρελλά


Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος
με το "Πάμε Αλλιώς"- υποψήφια Δήμαρχος Καίτη Κυλάκου 
ΚΑΡΕΛΛΑ ΕΛΕΝΗ
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στον Κορυδαλλό.
Είμαι τελειόφοιτη ΤΕΙ με μεταπτυχιακό στις Βρυξέλλες για να αποκτήσω το πτυχίο της Βιοϊατρικής.
Εδώ και 4 χρόνια είμαι διασώστρια του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού και σκοπός μου για έναν καλύτερο Κορυδαλλό είναι να μάθω τους συνδημότες μου Πρώτες Βοήθειες και τι μέτρα πρέπει να ακολουθήσει σε ακραία καιρικά φαινόμενα.
Παράλληλα είμαι αθλήτρια TAE KWON DO και διπλωματούχος δασκάλα international και american  latin , κρητικών και παραδοσιακών χορών.

Το πιό σημαντικό με την βοήθεια της Υποψήφιας Δημάρχου μας Καίτης Κυλάκου είναι ότι ο Κορυδαλλός θα αποκτήσει καλύτερη ποιότητα ζωής. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.