Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

Χρήστος Ηλιάδης

ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΛ. ΗΛΙΑΔΗΣ

  • Γεννήθηκα στον Κορυδαλλό το 1970.
  • Αποφοίτησα το 1988 από το –τότε- Ενιαίο Πολυκλαδικό Λύκειο Κορυδαλλού.
  • Συνέχισα τις σπουδές μου στη Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών.
  • Άρχισα να δικηγορώ το 1995, μαζί με τον αείμνηστο πατέρα μου, Κορυδαλλιώτη δικηγόρο Πλούταρχο Ηλιάδη (γέννημα – θρέμμα, και αυτός, της πόλης μας), και έκτοτε διατηρώ το δικηγορικό γραφείο μου στον Πειραιά.
  • Δραστηριοποιούμαι συνδικαλιστικά στον επαγγελματικό μου χώρο.
  • Είμαι μέλος του Πειθαρχικού Συμβουλίου του Δικηγορικού Συλλόγου Πειραιά.
  • Είμαι παντρεμένος και πατέρας δύο ανηλίκων αγοριών, που φοιτούν σε δημόσια σχολεία της πόλης μας.


Αποφάσισα να συμπαραταχθώ με την Καίτη Κυλάκου και το «Πάμε Αλλιώς» και να ζητήσω για πρώτη φορά την ψήφο των συνδημοτών μου, γιατί η πόλη μας χρειάζεται περισσότερο από ποτέ μία Δημοτική αρχή που θα υπηρετεί με συνέπεια τις ανάγκες του δημότη, θα προασπίζει με αποφασιστικότητα τη θεσμική και οικονομική αυτοτέλεια του Δήμου και θα γυρίσει την πλάτη στη συνδιαλλαγή και την ιδιοτέλεια.

Ο Χρήστος Ηλιάδης, δραστηριοποιήθηκε με την εκκίνηση του στον πυρήνα της "16χρονης πόλης", συμμετείχε - συμμετέχει  στο συντονιστικό της συμβούλιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.