Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

Γιώργος Πασσάς


Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος

Γιώργος Πασσάς
Γεννήθηκα το 1962 στον Κορυδαλλό, μεγάλωσα παίζοντας στις γειτονιές και τις πλατείες του Κορυδαλλού. Πήγα σχολείο στο 4ο Δημοτικό, μετά φοίτησα στην τεχνική σχολή "ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ" δουλεύοντας ταυτόχρονα σε μια βιοτεχνία του Κορυδαλλού. 
Διαμορφώθηκα στα χρόνια της μεγάλης πολιτικοποίησης. Το 1985 ενεργοποιήθηκα στη Νεολαία ΠΑΣΟΚ Κορυδαλλού, από όπου αδρανοποιήθηκα λίγα χρόνια αργότερα.
Έχω ασχοληθεί με τα θέματα της αυτοδιοίκησης. Έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα  με τα προβλήματα προσβασιμότητας των ΑΜΕΑ . Ο ίδιος, είμαι άτομο με ειδικό κινητικό πρόβλημα.
Αμέσως μετά τις δημοτικές εκλογές του 2006 συμμετείχα με παλιούς συντρόφους μου, σε μια διαδικασία που ξεκίνησε ως προβληματισμός και καταγγελία του πολιτικού συστήματος και κατέληξε στην ανάληψη πρωτοβουλιών που είχε ως αποτέλεσμα τη δημιουργία το 2008 της «16χρονης πόλης», η οποία υπήρξε –τότε- η πρώτη αυτόνομη / μη αρχηγικού μοντέλου, συλλογική προσπάθεια στα αυτοδιοικητικά πράγματα του Κορυδαλλού.
Με το ψηφοδέλτιο «Κορυδαλλός – 16χρονη πόλη» ήμουν υποψήφιος στις εκλογές του 2010.

Με κοινή δημοκρατική απόφαση, τον Νοέμβριο του 2013, το σύνολο του ιδρυτικού πυρήνα της «16χρονης πόλης» και ο κορμός των στελεχών της, συμπαρατάχθηκαν με το «Πάμε Αλλιώς» και την Καίτη Κυλάκου, σε μια προσπάθεια ενωτικής συνδιαμόρφωσης, που υπακούει στην ανάγκη «αλλαγή στην πόλη ανατροπή παντού».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.