Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

Δρακοπούλου Μαρία

Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος - ΔΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ

Γεννήθηκα το 1966 στον Κορυδαλλό, όπου διαμένω έως και σήμερα. Είμαι μητέρα τριών παιδιών του Γιώργου της Κατερίνας και του Άγγελου. Είμαι θερμός υποστηρικτής της ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ,  σπουδάζω Πολιτικές Επιστήμες και Διεθνείς Σχέσεις, είμαι φίλος της μουσικής και των τεχνών. Είμαι ενεργός πολίτης από τα μαθητικά μου χρόνια.
Εργάζομαι ως Ελεύθερος Επαγγελματίας.

Είμαι ανένταχτη. Δεν έχω εκτεθεί στο παρελθόν σε κανένα ψηφοδέλτιο. Οι πολίτες πρέπει να αναλαμβάνουν δράση συμμετέχοντας στις υποθέσεις που τους αφορούν και διαμορφώνουν τη ζωή τους. Η συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο του «Πάμε Αλλιώς»ροέκυψε ως αποτέλεσμα πρότασης από στελέχη της «16χρονης πόλης», με τα οποία συναντήθηκα σε κοινές δράσεις που αφορούν την πόλη μας. Θέλουμε τον Κορυδαλλό φυτώριο πνευματικό και αθλητικό , μια πόλη φιλική ,ζωντανή , που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες των κατοίκων της Ζούμε το πρόβλημα της εποχής , με την ανεργία ,τη φτώχεια και τα προβλήματα' που σημαίνουν την καθημερινότητά μας. Θ έ λ ο υ μ ε τ η ν Α ν α τ ρ ο π ή !!!!

Η σημερινή απερχόμενη δημοτική αρχή , έχει διαχρονικές ευθύνες για τα μεγάλα προβλήματα στην ανάπτυξη της πόλης ενώ η παρουσία της είναι συνδεδεμένη με το δικομματικό σύστημα περασμένων ετών η λειτουργία του οποίου αποτελεί βασική πηγή της ταλαιπωρίας μας. Η δημοτική αρχή έχει κουράσει και με τον τρόπο που χειρίστηκε τη συμμετοχή μας. Πρέπει να φύγει
Στο χέρι μας είναι να φέρουμε στη διοίκηση του δήμου νέες παρουσίες που θα προσφέρουν
Η διαρκής δράση , το πρόγραμμα του <<Πάμε Αλλιώς >> και η έντιμη προσωπικότητα της Καίτης Κυλάκου μπορούν να φέρουν λύσεις
Αυτό το Μάη κάτι καλό ξεκινάει 
Αλλαγή στο Δήμο, Ανατροπή Παντού!  



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.